مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره

مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره مدرس اصول و فنون مذاکره استاد اصول و فنون مذاکره تدریس اصول و فنون مذاکره سخنران اصول و فنون مذاکره آموزش اصول و فنون مذاکره دوره اصول و فنون مذاکره کلاس اصول و فنون مذاکره کتاب اصول و فنون مذاکره جزوه اصول و فنون مذاکره فیلم اصول و فنون مذاکره پادکست اصول و فنون مذاکره فایل صوتی اصول و فنون مذاکره

مشاوره بازاریابی میان مدت


 


تاکنون هیچ قهرمان ورزشی بدون مربی قهرمان نشده است.

شرکتها برای قهرمان شدن و قهرمان ماندن نیاز به مشاور دارند.

برای پیشگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است در اثر انتخاب مشاور نامناسب به شرکت شما وارد شود. به سوالها و جوابهای زیر توجه فرمایید.لطفا قبل از اینکه جوابها را ببینید ابتدا کمی در مورد جوابها فکر کنید سپس جوابها را ملاحظه فرمایید.


مشاور بازاریابی خوب و با صلاحیت چه کسی است ؟


مشاور بازاریابی در ایران با مشاور بازار یابی در کشورهای توسعه یافته چه فرقی دارد ؟


مشاور بازاریابی با مدرس بازاریابی ، استاد بازاریابی با سخنران بازاریابی چه تفاوتی دارد ؟


فرق بازاریابی با فروش چیست ؟


بازاریابی چیست ؟


تعریف بازاریابی


 


مشاوربازاریابی با مدرس


مشاوره بازاریابی میان مدت


ویژه شرکت های متوسط و بزرگ (بیشتر از 100 نفر پرسنل)


در این سطح، مشاور بازاریابی طبق مدت زمان مشخص هر هفته یا هر 10 روز یا 15 روز یکبار در دفتر کار شرکت متقاضی مشاوره بازاریابی، فروش، کمپین تبلیغات و توزیع حضور یافته و طی جلساتی که با مدیران و مسئولین اجرایی شرکت برگزار می نماید، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات محیطی را تجزیه و تحلیل کرده و براساس اهداف شرکت، جهت دستیابی به اهداف یک برنامه بازاریابی تحت عنوان Marketing Plan برای مدت یکسال ارائه می نماید و بر حسن اجرای برنامه ها توسط مدیران شرکت نظارت می نماید.


لازم به توضیح است Marketing Plan شامل تعیین کانال ها و شیوه های توزیع، تعیین استراتژی قیمت گذاری، تعیین استراتژی تبلیغات اعم از تبلیغات رادیو و تلویزیون، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات، تبلیغات اینترنتی، ارسال SMS، پیشبرد فروش و نظارت بر طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی کاتالوگ و بروشور،               طراحی بسته بندی یا تغییر بسته بندی، شرکت در نمایشگاه های داخلی یا خارجی، راه اندازی جشنواره ها و فروشهای فوق العاده، Sampling (برنامه سمپلینگ)، تحقیقات بازار و تعیین محصولات برای تولید در آینده می باشد.


9197685104
 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره

معلم اصول و فنون مذاکره

استاد  اصول و فنون مذاکره

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir